2021年2月5日金曜日

Not to Lose the Birding Skill タヒバリ

凸凹の多い田畑や草の中に隠れたりして、なかなかゆっくり観察できないことが多いタヒバリを詳細まで観られる時間がありました。

A birding friend of mine gives me many bird information from in an area that I haven't been yet, and I want to visit someday especially migrating season. I have to keep watching my neighbor birds and sometime sharing the latest news of bird biology not to lose the skill of birding for the day I can go there!

The number of places I want to go to has been increasing since last year. I hope the day will come soon when we can say, " We have already overcome COVID19 "

Buff-bellied Pipit 

今回は久しぶりに友人とバードウォッチングでした。私がまだ行ったことのない地域の魅力を友人からたくさん聞き、いつかゆっくりと訪れてみたいと思いました。去年から行きたい場所はどんどん増えています。

「コロナに振り回された日々なんていうのが、そう言えばあったねぇ」と言える日が早く来て欲しいものです。

Smew

0 件のコメント:

コメントを投稿